OFERTA DLA DEWELOPERÓW
Chcemy pomagać deweloperom, którzy pod koniec inwestycji muszą zmierzyć się z koniecznością przekazania zarządzania nieruchomością. Wiemy, że jest to kluczowy moment, który może zaważyć na dalszym funkcjonowaniu całego projektu. Naszym celem jest zapewnienie płynnego przejścia, które pozwoli deweloperom skupić się na kolejnych przedsięwzięciach, a mieszkańcom na cieszeniu się nowym miejscem zamieszkania.
Dzięki naszemu bogatemu doświadczeniu w zarządzaniu nieruchomościami, możemy wesprzeć dewelopera już podczas etapu projektowego. Nasza wiedza pozwala na identyfikację potencjalnych problemów i błędów, które mogą okazać się uciążliwe podczas późniejszej eksploatacji nieruchomości. Współpracując z nami, deweloperzy mogą liczyć na profesjonalne doradztwo, które pomoże uniknąć kosztownych i czasochłonnych poprawek w przyszłości.
Jako profesjonalny zarządca nieruchomości, robimy wszystko, aby po zakończeniu inwestycji budować właściwe relacje pomiędzy mieszkańcami a deweloperem. Wierzymy, że dobre relacje są fundamentem długotrwałego sukcesu każdej inwestycji. Nasze działania mają na celu stworzenie atmosfery zaufania i współpracy, która będzie procentować w przyszłości. Dbamy o to, aby mieszkańcy czuli się dobrze w swoich nowych domach, a deweloperzy byli pewni, że ich projekt jest w dobrych rękach.
Zapraszamy do współpracy wszystkich deweloperów, którzy chcą zapewnić swoim inwestycjom najlepszy start i długotrwały sukces. Razem możemy osiągnąć więcej i stworzyć miejsca, w których ludzie będą chcieli żyć i rozwijać się.
- Protokolarne przejęcie dokumentacji budowy i powykonawczej dot. nieruchomości od Wykonawcy;
- Porady prawne związane z niezbędnymi uregulowaniami formalnymi dot. powołania i funkcjonowania Wspólnoty oraz obowiązków Inwestora;
- Porady branżowe związane z minimalizacją zagrożeń wynikających z relacji właściciel lokalu/ Deweloper;
- Analiza kosztów utrzymania nieruchomości oraz sugerowanie działań optymalizacyjnych, włącznie z przygotowywaniem i negocjowaniem umów o dostawy, bądź usługi;
- Zarządzanie procesem usuwania usterek budowlanych w relacjach właściciele lokali – wykonawca w oparciu o przyjęte procedury ustalone z Deweloperem, w tym przyjmowanie zgłoszeń dot. indywidualnych lokali, jak i z części wspólnych, przekazywanie ich Deweloperowi/wykonawcy oraz potwierdzanie interwencji wykonawcy;
- Tworzenie list wad i usterek oraz ich statusu w indywidualnych lokalach oraz w częściach wspólnych, a także ich bieżąca aktualizacja i przesyłanie stosownego comiesięcznego raportu w tej sprawie na adres e-mailowy przedstawiciela Zarządcy Powierzonego;
- Przyjmowanie zgłoszeń o występowaniu usterek w indywidualnych lokalach od ich właścicieli w ramach ich roszczeń z tytułu gwarancji.
- Przygotowanie harmonogramu odbioru mieszkań:
W porozumieniu z kierownikiem projektu, na podstawie listy nabywców lokali, tworzony jest harmonogram odbioru mieszkań. Harmonogram ten uwzględnia dostępność zarówno nabywców, jak i przedstawicieli dewelopera oraz generalnego wykonawcy. - Ustalanie z Klientami terminu odbioru:
Po sprawdzeniu, czy pełna kwota za mieszkanie wpłynęła na konto dewelopera (kontakt z Pionem Księgowym Dewelopera), ustalane są terminy odbioru mieszkań z poszczególnymi klientami. Ważne jest, aby terminy te były dogodne dla obu stron. - Przeprowadzanie procesu odbioru lokalu:
Sprawdzanie stanu liczników: W obecności klienta i przedstawiciela generalnego wykonawcy sprawdzany jest stan liczników (woda, gaz, prąd), aby upewnić się, że wszystko jest w porządku.
Spisanie protokołu zdawczo-odbiorczego wstępnego: W przypadku stwierdzenia usterek, sporządzany jest wstępny protokół zdawczo-odbiorczy, w którym umieszczana jest lista usterek do naprawy.
Spisanie protokołu zdawczo-odbiorczego ostatecznego: Jeśli nie ma usterek, sporządzany jest ostateczny protokół zdawczo-odbiorczy, który potwierdza, że mieszkanie jest gotowe do zamieszkania. - Ustalanie zakresu napraw usterek:
W przypadku stwierdzenia usterek, ustalany jest zakres napraw z przedstawicielem generalnego wykonawcy oraz termin ich naprawy na podstawie wstępnego protokołu zdawczo-odbiorczego. - Ustalanie terminów odbioru wtórnego:
Po usunięciu usterek, ustalane są z klientami terminy odbioru wtórnego, aby potwierdzić, że wszystkie naprawy zostały wykonane zgodnie z ustaleniami. - Przekazywanie kluczy:
Po zakończeniu wszystkich formalności i upewnieniu się, że mieszkanie jest w pełni gotowe, klientom przekazywane są klucze do ich nowych mieszkań.